Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklamen tar extremt lång tid att ladda!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö, Skåne, Sweden
  • 2015-08-02 11:10

Sedan en vecka tillbaka så tar reklamen längst ner på sidan extremt lång tid att ladda. Gjorde ett snabbt test, med blockering av reklam tar sidan 5-6 sekunder att ladda, utan blockering upp mot 80 sekunder!!! Testen utfördes på min iPhone uppkopplad via wifi.

Så jag började kika lite, och det är reklamen längst ned på forumsidorna som tar extremt lång tid att ladda, vilket också gör att man inte kommer till aktuell post när man trycker på kuvertet, då det görs efter reklamen laddats.
Så man hinner scrolla ner till aktuell post, och börja läsa, och när sedan reklamen laddats klart, så hoppar den upp till aktuell post igen. Mycket irriterande.

Hoppas det löses, som det är nu så blockerar jag reklam på sidan för att slippa detta, vilket egentligen är mot mina principer, då ni behöver den intäkten så ni kan fortsätta göra ett bra jobb.

Har märkt samma sak.

@biberu, finns det någon fix på gång?

  • Medlem
  • Kungälv, Sweden
  • 2015-08-05 20:25

Ber om ursäkt för lång ledtid. Vi har plockat ner alla externa annonser tills detta problem är löst.

1
Bevaka tråden