Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är Siri trött?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tycker att Siri tar på tok för länge på sig att fundera på vad man sagt för att man ska orka använda henne i vardagen. I och med detta faller ju även huvudiden med Apple watch, dvs, snabb interaktion med appar och kontakter. Finner mig allt oftare hala upp telefonen och köra Siri än chansa på att klock-Siri är på rätt humör...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-25 21:08

För mig har det tagit väldigt lång tid att få svar från Siri nu i helgen, av någon anledning.

Överbelastning hos Apple?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-10-25 21:35

Hon är väl lite "schleten" efter helgen....!?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-25 21:52
Ursprungligen av BlackSmp:

Det tog Siri 25 sekunder nyss att fullfölja kommandot "Slå på alla lampor" och samma med "Slå av alla lampor". Det tar ca två sekunder annars, per kommando.

Hmm ok, hoppas det är något tillfälligt då. Annars brukar väl Apple vänta till stundande nysläpp innan befintliga versioner blir oanvändbara..

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-10-26 00:52

Alltid värt att kika in på https://www.apple.com/support/systemstatus/ när Appleprylar/tjänster strular. Kan spara in felsökningstid...

Skämt åsido (med tanke på mitt tidigare inlägg) så upplever jag att Siris svarstider varierar ganska kraftigt. Ibland så går det blixtrande snabbt och ibland så går det mindre snabbt. Personligen så har jag svårt att hitta något samband utan antar att det beror på varierande latancytider och svarstider hos Siriservern.

1
Bevaka tråden