Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

VLC släppt för TV 4

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Japp, och gratis.

Snabbt, hittade allt innan jag ens hunnit leta runt men mer som en fil-browser, därmed inte lika snyggt som Infuse eller Plex.
Spelar dock musik som ligger i en map utan att man behöver välja dom, utan bara starta en låt så arbetar den sig igenom listan.

Senast redigerat 2016-01-12 20:37

Untwitched finns också nu för den som vill titta på spelande och turneringar uti i världen för 10 spänn.

Klarar VLC verkligen av att spela upp MKV med Dolby Digital 5.1 precis som Plex på ATV4 gör? Hos mig står det bara Dolby Prologic i min Denon-stärkare när filmer från Plex-biblioteket spelas upp via VLC.

Ursprungligen av rowlfen2:

Klarar VLC verkligen av att spela upp MKV med Dolby Digital 5.1 precis som Plex på ATV4 gör? Hos mig står det bara Dolby Prologic i min Denon-stärkare när filmer från Plex-biblioteket spelas upp via VLC.

Nej det fungerar inte enligt vad jag läst på nätet
Hade hoppats på att VLC skulle vara en anledning till att köpa en AP TV
Men det är bara att konstatera. Vi som har lite Blu Ray samlingar med DD och DTS i de olika formaten samt inte minst i de nya får hålla oss till mediaspelare som är lämpade till att vara mediaspelare.

Apple kommer aldrig att spela i den ligan, då man bara är intresserade av att sälja sitt eget skräp ifrån iTunes

Ursprungligen av MalcomX:

Nej det fungerar inte enligt vad jag läst på nätet
Hade hoppats på att VLC skulle vara en anledning till att köpa en AP TV
Men det är bara att konstatera. Vi som har lite Blu Ray samlingar med DD och DTS i de olika formaten samt inte minst i de nya får hålla oss till mediaspelare som är lämpade till att vara mediaspelare.

Apple kommer aldrig att spela i den ligan, då man bara är intresserade av att sälja sitt eget skräp ifrån iTunes

Med tanke på våra tidigare trådar.

Jag är nyfiken @MalcomX. Vad sitter du med för reciver och högtalare?

Kom ihåg att många appar för TV 4 är version 1.xx och uppdateras automatiskt så fixar kommer säkert för VLC på det som saknas.

1
Bevaka tråden