Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställa lösenord Twitter

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag har ett problem:

Mitt Twitterkonto är låst, för att kunna fortsätta använda det måste jag byta lösenord. Problemet är att den registrerade e-postadressen är gammal och jag använder inte den längre. (Den är sannolikt i någon annans ägo då det är en Hotmailadress)

Mitt telefonnummer finns registrerat så när jag försöker logga in får jag en kod för inloggning men kan inte byta lösenord.

Jag har kontaktat Twitter men då jag kontaktar dem via en annan e-post så vägrar de hjälpa mig.

Finns det något jag kan göra? Känns surt att behöva registrera ett nytt konto då jag kan det gamla lösenordet och har registrerat mitt mobilnummer.

Då skulle jag försöka logga in på hotmailkontot om jag vore du.

Har försökt det, men jag tror att det är någon annan som använder det nu. Kontaktade Microsoft men mina uppgifter stämmer inte överens med de som de har registrerade.

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Har försökt det, men jag tror att det är någon annan som använder det nu. Kontaktade Microsoft men mina uppgifter stämmer inte överens med de som de har registrerade.

Då är dessvärre ditt twitterkonto rökt.

Tro varför Twitter tyckte att det var så viktigt att jag registrerade mitt mobilnummer? I och med att jag inte kan använda det.. Grr..

1
Bevaka tråden