Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Påhopp i FAQ

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Kan inte säga annat än att jag tycker sånt här är mycket tråkigt.
Martin, har lagt ner MASSVIS med tid, erangemang och säkert en stor kasse $ i denna websida. Och så skriver folk sånna här saker...
Och vad det gäller pengar, folk ska fullständigt skita i varifrån någon fått sina pengar, och vad jag förstått sliter Martin otroligt mycket med sitt företag, och tar sig ändå tid att driva detta fantastiska webforum.
Den som skrivit in påhoppet är antagligen bara jäkligt avundsjuk.

Kristofer

• Medlem
  • Nacka
  • 2003-10-21 10:20

Det kanske mest fascinerande förhållandet som jag om och om igen imponeras av är Björnströms otroliga energi och engagemang i detta förträffliga forum. Sedan har killen uppenbarligen en hel del andra projekt på G och man kan bara hoppas att han blir rikligt belönad för alla timmar och tankar som han investerar i detta.

Martin, låt ingen idiot komma åt dig! Kör ditt race, framgång talar sitt tydliga språk. (Men, var rädd om dig också, du har inget att bevisa och behöver förmodligen också ladda batterierna emellanåt, OK?)

Den här tråden slutade ju med en massa beröm - känns ju alltid bra!

Som ni säkert förstår så hänger engagemanget på 99mac ganska tätt ihop med hur bra/dåligt det går med övriga projekt. Ibland måste man verkligen slita för att klara sig och då har man mindre tid att skriva långa artiklar osv (och tvärtom).

Skönt ändå att dom flesta verkar ha lärt känna mig (och resten av 99mac-gänget) för att kunna bedöma vad som är verklighet och vad som är rent skitsnack.

Ses vi på fredag förresten? Jag finns på Inlife ifrån 18-tiden ungefär!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
- Slemmig eller inte, det får andra avgöra.

Byt frisyr och du ska se att allt ordnar sig.

• Medlem
  • Alingsås
  • 2003-10-21 23:34

Kan bara säga att som en person som sökt information inför mitt livs första Mac köp har 99mac varit en super bra sida där jag fått svar på alla mina frågor. Att det sen finns personer som skriver sådanna inlägg gör bara mig trött och de visar mer att de inte fått en sund uppfostran. Om du så skulle få ALLA dina pengar från din pappa så är det inget jag varken har att göra med eller bryr mig om. Jag kan avslöja att jag i alla fall får pengar av min far...

• Medlem
  • Kungälv
  • 2003-10-22 07:59

Jag har också fått pengar av min far. Men å andra sidan så har han fått en LC475 av mig.

Det är nog världens dyraste LC475.

Men så var också LC475 en riktigt lyckad dator från Apple!

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-10-22 10:33

Jag är lite rosslig i halsen med tillhörande slemmproduktion.Man säga att jag är en slemmig person. :rolleyes:

Hur stavas slemm egentligen?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ariel
Jag är lite rosslig i halsen med tillhörande slemmproduktion.Man säga att jag är en slemmig person. :rolleyes:

Hur stavas slemm egentligen?

Med ett m

Släm, Schlemm:D

Bevaka tråden