Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Iphone 7 kan få snabbladdning

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Höstens Iphone-modeller får en snabbare uppladdning tack vare förbättrade kretsar, enligt nya rykten.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-08-16 16:44

Det är på tiden. Läste idag att Samsung Note 4, som kom hösten 2014, har snabbladdning. Brorsan, som har en Iphone 4S, klagar dels på att batteriet dras ur på några timmar, dels att det tar sådan tid att ladda. Fast nu ska han byta till en Moto G 4 Plus, som har snabbladdning. Den drar nästan inget batteri i viloläge heller. Jag har en likadan och är nöjd med både snabbladdning och batteritid.

  • Medlem
  • 2016-08-16 18:38

Snabbladdning är något som måste följa med i iPhone 7. Efter att ha testat OnePlus med Dash-charging, (fast-charging), så blir det nästan ett måste. Ibland så ser man att mobilen är urladdad när man precis ska gå, och då är dem där extra procentenheterna ovärderliga.

  • Medlem
  • 2016-08-16 21:04

Hoppas ryktena stämmer speciellt snabbladdning o vattentätt. Bättre prestanda och bättre kamera blir det garanterat så det är jag inte så nervös över. Min iphone 5 börjar bli dags att byta ut men just nu så ser det ut som att det blir en samsung s7 /s7 edge.

Ser framemot september och vad dem kommer presentera !

  • Medlem
  • 2016-08-16 21:36
Ursprungligen av MrMax:

Hoppas ryktena stämmer speciellt snabbladdning o vattentätt. Bättre prestanda och bättre kamera blir det garanterat så det är jag inte så nervös över. Min iphone 5 börjar bli dags att byta ut men just nu så ser det ut som att det blir en samsung s7 /s7 edge.

Ser framemot september och vad dem kommer presentera !

Håller med spännande att se vad som komma skall

IP klass och snabbladdning kanske till och med trådlös laddning känns som måste i år
Frågan är hur mycket Apple uppgraderar i år och vad som kommer nästa år
Men de har inte råd att vänta för länge på saker som har funnits länge hos konkurrenterna

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-08-18 13:55

Jag tycker 6/6s laddar mycket snabbare än tidigare modeller, så blir nästa iPhone ännu snabbare blir jag imponerad.
Trådlös laddning skulle jag gärna vilja ha, enklare att bara lägga den på en platta än att behöva hitta sladden och stoppa i den, även om Lightning är betydligt bättre än den gamla 30pins-modellen.

1
Bevaka tråden