Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Panasonic RP-HC800 ger prisvärd brusreducering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

De brusreducerande hörlurarna RP-HC800 från Panasonic lockar med ett förmånligt pris, men är de bra? 99mac undersöker.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2016-09-12 20:30
Ursprungligen av Redaktionen:

De brusreducerande hörlurarna RP-HC800 från Panasonic lockar med ett förmånligt pris, men är de bra? 99mac undersöker.

Sony MDR-ZX110NA verkar ju sjukt prisvärda men har två nackdelar: ljudet (på det du lyssnar på) blir totalt platt när man stänger av brusreduceringen samt vindbrus blir galet förstärkt - och där räcker det med att du möter en fotgängare som går lite raskt eller att tåget kommer in på perrongen så blir du halvdöv. Katastrofalt. Antar att inte dessa lider av vindförstärkning eftersom det inte nämns i artikeln?

Ursprungligen av jonasn:

Sony MDR-ZX110NA verkar ju sjukt prisvärda men har två nackdelar: ljudet (på det du lyssnar på) blir totalt platt när man stänger av brusreduceringen samt vindbrus blir galet förstärkt - och där räcker det med att du möter en fotgängare som går lite raskt eller att tåget kommer in på perrongen så blir du halvdöv. Katastrofalt. Antar att inte dessa lider av vindförstärkning eftersom det inte nämns i artikeln?

Ingenting jag märkte när jag använde de utomhus åtminstone.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2016-09-13 10:07
Ursprungligen av jakobnilsson:

Ingenting jag märkte när jag använde de utomhus åtminstone.

Skönt, ska kolla upp dem. Tack för testet (och svaret)!

1
Bevaka tråden