Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple TV får stöd för flera användare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple TV kan få stöd för både flera användarkonton och bild-i-bild med nästa uppdatering av TV OS.

Läs hela artikeln här

Bättre sent än aldrig även om det borde ha skett för femtioelvatrettiotre och ett halvt år sedan.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-04-17 16:34

Uppskattad och efterlängtad funktion, även om den hellre hade kommit till iPad först. Kanske samtidigt!

Men Jakob, "Rapportern"?

iCloud-backup, tack!

Ursprungligen av barbapappa_86:

iCloud-backup, tack!

Hur menar du?

Ursprungligen av Chaosstar:

Hur menar du?

Tex så att jag slipper ladda ner alla appar och tappa dess innehåll om jag köper en ny ATV eller återställer den i felsökningssyfte.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Tex så att jag slipper ladda ner alla appar och tappa dess innehåll om jag köper en ny ATV eller återställer den i felsökningssyfte.

Jag håller med dig fullständigt, jag vill också ha iCloud-backupp på ATV men bara en rättning. Du kommer att behöva ladda ner apparna igen men det sker automatiskt.

Backupperna sparar "bara" vilka appar du har installerat och appdata, inte själva appen.

Senast redigerat 2017-04-18 04:56
Ursprungligen av BlackSmp:

Jag håller med dig fullständigt, jag vill också ha iCloud-backupp på ATV men bara en rättning. Du kommer att behöva ladda ner apparna igen men det sker automatiskt.

Backupperna sparar "bara" vilka appar du har installerat och appdata, inte själva appen.

Självklart, glömde lägga till ordet manuellt eller motsvarande.

"Tex så att jag slipper ladda ner alla appar manuellt"

1
Bevaka tråden