Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple uppdaterar Macbook Pro

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple tillkännager under utvecklarkonferensen WWDC att de uppdaterar Macbook Pro.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-06-06 13:27

GPU:erna uppdaterades också. Om man hängde med i svängarna...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-06-06 13:34

http://www.trustedreviews.com/news/new-macboo...

De sammanfattar saker rätt bra.

- GPU:erna är uppdaterade across the board. Exakt hue mycket snabbare dessa är får ses, troligen inget banbrytande. dGPU'n är en modell upp. Alla GPU'er är en generation senare men AMD's 500-serie är i stort sätt identisk med 400-serien.

- CPU:erna är uppdaterade across the board. Vissa modeller har så mycket som 20% högre tubro-frekvens så det är ganska markant på mindre än ett år.

Min Mid 2010 fungerar rätt ok fortfarande även om det går trögt när jag har många sidor öppna och kör flera saker samtidigt, det är en i7 med SSD. Vill gärna uppgradera men 30k känns lite mycket, måste behärska mig
Gillar nya MBP, de är så jäkla tunna och lätta. Gillar inte så mycket touch baren och lite orolig att den stora touchpaden ska bli ett problem, jag lägger handen där känns det som idag, kan bli problematisk om man råkar trycka på saker utan att man tänker på det.....

1
Bevaka tråden