Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Domänen gotmail.com finns inte längre kvar. Nu saknar jag den.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som ni vet finns det ett helt gäng olika mejladresser eller rättare sagt domäner där man kan registrera en gratis mejladress. Det är bara att välja och vraka och få en högst personlig mejladress för den som vill. Min gmail (Googles mejltjänst) fungerar bra. Det är ganska många som använder tjänsten och den har till och med gått om hotmail i popularitet. Jag hade en hotmail först, men den hackades och därför började jag använda gmail, men sedan började jag kolla upp olika gamla domäner och då visade det sig att en domän som jag har tyckt bra om har varit Gotmail. När jag kollade upp domänen visade det sig att den står till försäljning och om jag har fattat det rätt är det hotmail som har köpt domänen. Det tycker jag är synd eftersom jag tycker att det skulle vara fräckt att ha en mejladress som heter [email protected].

Senast redigerat 2017-09-29 13:46
  • Avstängd
  • Överallt
  • 2017-09-29 07:38

Va bra. Då vet vi.

Ursprungligen av Mija:

Va bra. Då vet vi.

När jag kontaktade kille som sålde gotmail-tjänsten skrev han att det var upp till mig att lägga ett bud, men hela domänen kostar säkert flera miljoner!

1
Bevaka tråden