Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kissande Spindelman lurade sig in på Youtube Kids

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Youtube har fått kritik för att opassande videoklipp har letat sig in på den barnvänliga versionen av plattformen. Bland annat Spindelmannen som kissar ner en Disneyprinsessa.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2017-11-08 09:37

Youtube Kids finns tyvärr inte i Sverige vad jag vet. Jag får isf inte upp den i AppStore när jag söker på Youtube Kids.

Ursprungligen av Jedih:

Youtube Kids finns tyvärr inte i Sverige vad jag vet. Jag får isf inte upp den i AppStore när jag söker på Youtube Kids.

Du har helt rätt, detta är något av ett mysterium. Via den här sajten ser det verkligen ut som att appen finns i Sverige, och man kommer vidare till appar som har stöd för svenska om man klickar sig vidare. Men om man öppnar länken i mobilen kommer istället meddelandet "Objektet är inte tillgängligt". Mycket tråkigt, känns som att det skulle vara bra om den fanns i Sverige.

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2017-11-09 17:57
Ursprungligen av amandareventlid:

Du har helt rätt, detta är något av ett mysterium. Via den här sajten ser det verkligen ut som att appen finns i Sverige, och man kommer vidare till appar som har stöd för svenska om man klickar sig vidare. Men om man öppnar länken i mobilen kommer istället meddelandet "Objektet är inte tillgängligt". Mycket tråkigt, känns som att det skulle vara bra om den fanns i Sverige.

Ja jag förstår inte heller varför Youtube har begränsat denna app till USA. Jag skulle ladda ner den direkt till mina barn. Man måste alltid ett vakande öga när de är inne på Youtube då de kan komma in på helt sjuka grejer ibland.

1
Bevaka tråden