Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Storytel överlägset populärast i Sverige

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den strömmande boktjänsten Storytel hade en omsätttning på ungefär 209 miljoner kronor under fjärde kvartalet i fjol, av dessa kom 118 miljoner från den svenska marknaden.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-01-09 09:05

Har använt den nåt år men funderar hela tiden på att säga upp den.
Jag lyckas kanske lyssna på en bok i månaden så tycker det är lite dyrt för hur lite jag nyttjar den.
Samtidigt är det ju en tjänst jag vill ha

Senast redigerat 2018-01-09 10:11
Ursprungligen av Json_81:

Har använt den nåt år men funderar hela tiden på att säga upp den.
Jag lyckas kanske lyckas lyssna på en bok i månaden så tycker det är lite dyrt för hur lite jag nyttjar den.
Samtidigt är det ju en tjänst jag vill ha

Jag är i samma sits som du! Fast tvärtom, hehe. Jag överväger hela tiden att teckna abonnemang men tycker det känns lite dyrt. Speciellt när jag lägger ihop vad jag redan betalar för olika strömmande tjänster. Jag skulle säkert hinna lyssna/läsa mycket mer med Storytel och det skulle jag ju bli glad för men frågan är om jag skulle hinna läsa så mycket att det lönade sig.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2018-01-09 10:08

Kostar det inte som en bok/månad (jag använder det inte själv)? I så fall går det ju ganska jämnt upp, läser man två eller fler är det billigare.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-01-09 10:13
Ursprungligen av kenjon:

Kostar det inte som en bok/månad (jag använder det inte själv)? I så fall går det ju ganska jämnt upp, läser man två eller fler är det billigare.

Jag försöker beta av Terry Pratchetts Discworld, de flesta böckerna kostar mindre än månadskostnaden för storytel och jag har snittat på mindre än en bok i månaden. Men tanken är ju att jag ska öka på användandet

1
Bevaka tråden