Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #217: Vi är upplysta

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen lördag igen. 99-redaktionen berättar om dumma smarta lampor, digitala körkort, mobilförbud i skolan och Face ID som nu funkar med Bank ID.

Läs hela artikeln här

Var ett tag sedan jag spamma på poddavsnitten! Lyssnar och njuter av era stämmor fortfarande.

Finfint avsnitt av podden! ?

Ursprungligen av SweSG:

Var ett tag sedan jag spamma på poddavsnitten! Lyssnar och njuter av era stämmor fortfarande.

Kul att höra!

Ursprungligen av TheiPad:

Finfint avsnitt av podden! ?

Tack! Kul att det uppskattas! ☺️☺️

  • Medlem
  • 2018-02-11 20:14

Tack för ännu ett bra podavsnitt lyssnade klart det sista nu när jag nattade barnen ?

Jag har faktiskt satt Bixby i system och använder det mer och mer. Global plats 7361 för tillfället ?

Homepod är spännande och frågan är om Apple träffat rätt med en lite inlåst och väljudande högtalare. Tror inte vi vet riktigt förrän kunder kan bygga stereo och multiroom med hjälp av den. Personligen kan jag inte gå från Stereo till mono när jag lyssnar på musik på riktigt. Sedan ju tyngre högtalare desto bättre högtalare brukar det vara ?

Spännande med Barcelona och då speciellt den 25 e
Kul att ni satsar på att närvara

Måste säga att jag saknar poddmannen dock. Ett jävla sätt att få barn när man är på topp!

Ursprungligen av PaO:

Tack för ännu ett bra podavsnitt lyssnade klart det sista nu när jag nattade barnen ?

Jag har faktiskt satt Bixby i system och använder det mer och mer. Global plats 7361 för tillfället ?

Homepod är spännande och frågan är om Apple träffat rätt med en lite inlåst och väljudande högtalare. Tror inte vi vet riktigt förrän kunder kan bygga stereo och multiroom med hjälp av den. Personligen kan jag inte gå från Stereo till mono när jag lyssnar på musik på riktigt. Sedan ju tyngre högtalare desto bättre högtalare brukar det vara ?

Spännande med Barcelona och då speciellt den 25 e
Kul att ni satsar på att närvara

Kul att höra att du använder Bixby mer och mer, vad använder du den till främst?
Det ska bli jättekul att åka till MWC. Är det något speciellt du skulle vilja att vi fokuserar på/kollar upp/håller utkik efter, mer än Samsung-eventet som jag tror du är extra intresserad av?

  • Medlem
  • 2018-02-12 18:40
Ursprungligen av amandareventlid:

Kul att höra att du använder Bixby mer och mer, vad använder du den till främst?
Det ska bli jättekul att åka till MWC. Är det något speciellt du skulle vilja att vi fokuserar på/kollar upp/håller utkik efter, mer än Samsung-eventet som jag tror du är extra intresserad av?

Förutom att fråga efter saker och typ inställningar eller väder eller timer mm så har jag skapat snabbkommando. Bifogar två "Good morning" och "Home"
Då Noten är min privata lur så har den lite annat användare mönster.
Ja jag vet att man inte skall stänga alla appar men nu gör jag som jag vill ?
Har även "Car" och "Good night" mm

Ja förutom S9 lansering kanske se vad Sony presenterar och om det kan komma nya Android wear klockor. Annars hur många visar upp Apple kopior med the Notch

Oavsett kul att ni satsar och bevakar

Ursprungligen av SweSG:

Måste säga att jag saknar poddmannen dock. Ett jävla sätt att få barn när man är på topp!

Om det är @jakobnilsson du kallar "poddmannen" är det inte såååå väldigt länge kvar tills han återvänder i tjänst med oss.

Ursprungligen av Ida Blix:

Om det är @jakobnilsson du kallar "poddmannen" är det inte såååå väldigt länge kvar tills han återvänder i tjänst med oss.

Ska försöka toppa mig själv efter påsk! ❤️

1
Bevaka tråden