Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari 12 dödade mina tillägg, söker ett nytt.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Titeln säger det mesta.

Om man högerklickar på en länk och väljer "Öppna länk i ny flik" så öppnas den fliken direkt till höger om nuvarande flik.
Jag söker ett tillägg som öppnar flikar längst bort till höger.
Jag hade ett som hette "Open at end" (http://lrasinen.kapsi.fi/OpenAtEnd/) som nu har slutat funka.

Någon som vet av ett tillägg som funkar i Safari 12?

Är inte steg 1 att du kontaktar utvecklaren för att se om någon uppdatering är möjlig? (Själv har jag aldrig ens reflekterat över att detta skulle vara ett problem, än mindre att det fanns ett tillägg för det! )

Ursprungligen av johan_tanying:

Är inte steg 1 att du kontaktar utvecklaren för att se om någon uppdatering är möjlig? (Själv har jag aldrig ens reflekterat över att detta skulle vara ett problem, än mindre att det fanns ett tillägg för det! )

Jag har mailat utvecklaren. Men tillägget har inte utvecklats nått på många år så det är inte säkert att nått kommer att ske.

Problem och problem är väl relativt. Det är en vanesak. Detta beteende fanns inbyggt i Safari upp till 5.1 och jag tycker om det bättre än det nuvarande.

1
Bevaka tråden