Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LG V40 Thinq får hela fem kameror

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tre till fyra kameror på en telefon är så förra månaden. LG utrustar kommande flaggskeppet med fem istället, tre på baksidan och två där fram.

Läs hela artikeln här

Jättespännande som koncept. Skulle absolut kunna tänka mig fler linsalternativ både fram och bak. Men i brist på det på min Iphone finns ju Olloclip.

  • Medlem
  • 2018-10-05 13:05
Ursprungligen av Ida Blix:

Jättespännande som koncept. Skulle absolut kunna tänka mig fler linsalternativ både fram och bak. Men i brist på det på min Iphone finns ju Olloclip.

Det som är snyggt är att kunna välja mellan de olika kamerorna direkt i appen

Ursprungligen av PaO:

Det som är snyggt är att kunna välja mellan de olika kamerorna direkt i appen

Ja!

Det är bra med olika kameror för olika syften.

Älskar dubbelkameran i min iPhone X..
Utvecklingen får gärna gå mot många fler objektiv där bak. Vidvinkel. Tele.. Varför inte ett mikroskop med

  • Medlem
  • 2018-10-05 21:39
Ursprungligen av Tjosansa:

Älskar dubbelkameran i min iPhone X..
Utvecklingen får gärna gå mot många fler objektiv där bak. Vidvinkel. Tele.. Varför inte ett mikroskop med

Här har du en intressant ?

https://www.google.se/search?q=nokia+camera&t...

LG har tagit bort en del funktioner i V40 som de har haft tidigare som lasersensorn:
https://www.androidauthority.com/lg-g3-laser-...

Så i sajtens Pocketnows tester var kamerorna inte så imponerande som de verkar på "pappret" så att säga.

LG V40 fick några dagar i rampljuset men verkar redan totalt bortglömd i skuggan av Pixel 3 XL och Huawei Mate 20 Pro. Skulle tro att försäljningen blir mycket dålig. Man får se hur länge LG håller sig kvar på mobilmarknaden?
De har mer framgång på andra områden som sina TV apparater.

1
Bevaka tråden