Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Detta är Google Home Hub

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google visar en smart högtalare med bildskärm, så att hemmets röstsökningar också kan bli visuella.

Läs hela artikeln här

Intressant ändå. Äntligen konkurrens till Homekit på riktigt, har inte varit så innan. Priset helt rätt. Trist med så få länder vid lansering. Fungerar import, tro? Eller rättare sagt, vad fungerar inte?

Jag är jättesugen på den här typen av produkt. Gillade Lenovos hemmaskärm på CES till exempel. En modern kökstv som kan göra allt möjligt smart för mig.

Blev också lite försiktigt optimistisk kring deras Home View. Hoppas det funkar! Konkurrens för Homekit behövs verkligen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-10-09 20:41
Ursprungligen av emilakered:

Intressant ändå. Äntligen konkurrens till Homekit på riktigt, har inte varit så innan. Priset helt rätt. Trist med så få länder vid lansering. Fungerar import, tro? Eller rättare sagt, vad fungerar inte?

Jag håller med, den känns intressant. Som en rätt naturlig utbyggnad av Home-serien.

Snackar den Svenska

Hallå, snackar den Svenska om man fixar hem en sådan?

Smart högtalare är jag inte så intresserad utav men en sån här vore ju något, om man importerar en från UK funkar allt då? Någon som provat?

1
Bevaka tråden