Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allt om Apples NY-event oktober 2018

Tråden skapades och har fått 166 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Stämningen är på topp här bland journalister och andra inbjudna gäster. På vårt hotell finns folk från hela Europa, Australien och Japan.

Nu väntar vi på att bussas bort till Brooklyn och eventet.

Ursprungligen av Redaktionen:

Nu är det dags för ännu ett Apple-event, och om vi har tur dyker det upp massor av ny rolig hårdvara. Främst tror vi på en ny cool Ipad Pro, men även Mac kan få en stund i rampljuset.

Läs hela artikeln här

Har helt missat att det är kl.15. Det är ju snart dags!

Ser Phil Schiller och Craig Federighi mingla nere framför scenen. Känns som det kan bli lite Mac-snack då ju.

Så jäkla fin lokal det här!

Ursprungligen av Ida Blix:

Ser Phil Schiller och Craig Federighi mingla nere framför scenen. Känns som det kan bli lite Mac-snack då ju.

Nä, dom pratar om Oneplus T8, Huawei Mate 20 Pro och Samsung...

Ursprungligen av CekariYH:

Nä, dom pratar om Oneplus T8, Huawei Mate 20 Pro och Samsung...

Nu kanske, men inte på scen sen! ?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-30 14:49

Ge mig en iPad Mini i Pro-utseende! Det räcker, behövs inte mer.

Fram med chipsen!

Ny MBA med retinaskärm!

Ursprungligen av Zeugma:

Ny MBA med retinaskärm!

Hurra!!!

Och nu Mac Mini!!!! Herregud...

Två rediga käftsmällar! Länge leve macen! ??

Stämningen här är helt overklig. Gåshud!

Undrar om jag måste sälja båda mina njurar för en iPad Pro 12.9" eller räcker det med en?

Tack, nya Ipad pro, nu känns designen på min rymdgrå Iphone SE modern igen!

Ursprungligen av Zeugma:

Tack, nya Ipad pro, nu känns designen på min rymdgrå Iphone SE modern igen!

Jag ser det som ett tecken på nästa generation iPhones!

Den största uppdateringen för Ipad hittills?

Nej 12,9" är större.

Nya macbook air verkar bli rätt dyr de har ju varit ganska bra prissatta tidigare har väl gått att hitta ner mot 7000kr ibland? Sen skulle det varit fint med en fyrkärnig processor med de priserna men de vill väl hellre sälja en Pro till de kunderna.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-30 16:23
Ursprungligen av jakobnilsson:

Den största uppdateringen för Ipad hittills?

Nej, ingen iPad Mini...illa. Märkligt att den inte ens nämndes, antingen info om att den slutar eller att det kommer ny framöver. Ingenting. 588 dagar sedan refresh.

Illa.

Finns det någon anledning att betala mer för MacBook 12 nu?

Ursprungligen av zinned:

Nej, ingen iPad Mini...illa. Märkligt att den inte ens nämndes, antingen info om att den slutar eller att det kommer ny framöver. Ingenting. 588 dagar sedan refresh.

Illa.

Menade specifikt Ipad Pro-modellen. Men Ipad Mini nämndes faktiskt i förbigående – först i början att den fanns, och sen i slutet att den skulle finnas kvar jämte den "vanliga" Ipad som kom i våras. Detta gör att jag trodde den skulle ha smyguppdaterats, men...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-10-30 16:27
Ursprungligen av jakobnilsson:

Menade specifikt Ipad Pro-modellen. Men Ipad Mini nämndes faktiskt i förbigående – först i början att den fanns, och sen i slutet att den skulle finnas kvar jämte den "vanliga" Ipad som kom i våras. Detta gör att jag trodde den skulle ha smyguppdaterats, men...

Jaså? Det missade jag helt isf...

Första gången på länge som jag blivit så här impad av de nya prylarna... nytt hål i pluskan.

Saknade väl iPad mini och en ny Mac Pro, men ändå väldigt nöjd.

Nu ska vi snart trängas som galningar för att se på nyheterna. Jag hoppas kunna återkomma med filmklipp snart!

Ursprungligen av Mackan1984:

Finns det någon anledning att betala mer för MacBook 12 nu?

Tänkte också på den! Den kanske läggs ned.

  • Medlem
  • Stockholms län
  • 2018-10-30 16:30

Vill ha: nya Mac Mini och gärna en iPad Pro 12.9......MUMS! Nya iPad med Bionic 12X....herrejösses!!

Ursprungligen av Ida Blix:

Nu ska vi snart trängas som galningar för att se på nyheterna. Jag hoppas kunna återkomma med filmklipp snart!

Kan knappt bärga mig! Happy hunting!

  • Medlem
  • Stockholms län
  • 2018-10-30 16:35
Ursprungligen av Ida Blix:

Nu ska vi snart trängas som galningar för att se på nyheterna. Jag hoppas kunna återkomma med filmklipp snart!

Intressant att höra hur nya iPad känns att hålla i handen/händerna jämfört med gamla modellerna.

Ursprungligen av Redaktionen:

Nu är det dags för ännu ett Apple-event, och om vi har tur dyker det upp massor av ny rolig hårdvara. Främst tror vi på en ny cool Ipad Pro, men även Mac kan få en stund i rampljuset.

Läs hela artikeln här

Allt jag tänker på är i3 och 128GB SSD i en hemdator för 10 000 som dessutom inte går att uppgradera själv. Sjukt! No more Apple för min del.

Ursprungligen av Johan Thuresson:

Allt jag tänker på är i3 och 128GB SSD i en hemdator för 10 000 som dessutom inte går att uppgradera själv. Sjukt! No more Apple för min del.

15 papp börjar den på!

Bevaka tråden