Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

7 nya komplikationer på gång till Apple Watch Series 4

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Watch OS 5.1.1 släpptes nyligen för att lösa de bekymmer som uppstod kring Watch OS 5.1 (ett gäng klockor blev tydligen oanvändbara och uppdateringen drogs tillbaka).

Intressant nog avslöjar Watch OS nu att 7 nya komplikationer är på gång till oss som använder urtavlorna Infograph eller Infograph Modular. Hem, Mail, Kartor, Meddelanden, Nyhets-appen, Telefon och Fjärrkontroll.

Med IOS 12.1.1 och Watch OS 5.1.1 kan man välja de nya komplikationerna i Watch-appen i telefonen, men de dyker tyvärr bara upp som blanka ytor på klockan. Troligen kommer de på riktigt med Watch OS 5.1.2, utvecklarbetan borde dyka upp den här veckan eller nästa.

Jag är pepp, flera av de där skulle va intressanta att kunna välja, eller vad säger ni?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-11-07 09:05

Igen visar Apple att de inte längre håller samma standard med uppdateringarna som de gjorde förr, oavsett enhet. Massor av klantiga missar. Jag förstår att folk börjar fråga sig om de verkligen ska betala premium när det håller denna nivån.

  • Medlem
  • Lund
  • 2018-11-07 09:10

Ser man det med skarpa 12.1 med eller bara med 12.1.1 beta?
Om det är beta kan man ju inte klandra Apple denna gången.

Ursprungligen av zinned:

Igen visar Apple att de inte längre håller samma standard med uppdateringarna som de gjorde förr, oavsett enhet. Massor av klantiga missar. Jag förstår att folk börjar fråga sig om de verkligen ska betala premium när det håller denna nivån.

Iofs, fast detta kräver (så långt som jag förstår) 12.1.1 som är en betarelease och dessa kan alltid innehålla saker som görs produktionsklara senare

Ursprungligen av zinned:

...inte längre håller samma standard med uppdateringarna...

Att det finns ofärdiga saker i en beta (iOS 12.1.1) är väl knappast något som tyder på försämrad standard.

Om missen kvarstår i skarpa 12.1.1 så kan vi börja kritisera.

Ursprungligen av Ida Blix:

Watch OS 5.1.1 släpptes nyligen för att lösa de bekymmer som uppstod kring Watch OS 5.1 (ett gäng klockor blev tydligen oanvändbara och uppdateringen drogs tillbaka).

Intressant nog avslöjar Watch OS nu att 7 nya komplikationer är på gång till oss som använder urtavlorna Infograph eller Infograph Modular. Hem, Mail, Kartor, Meddelanden, Nyhets-appen, Telefon och Fjärrkontroll.

Med IOS 12.1.1 och Watch OS 5.1.1 kan man välja de nya komplikationerna i Watch-appen i telefonen, men de dyker tyvärr bara upp som blanka ytor på klockan. Troligen kommer de på riktigt med Watch OS 5.1.2, utvecklarbetan borde dyka upp den här veckan eller nästa.

Jag är pepp, flera av de där skulle va intressanta att kunna välja, eller vad säger ni?

Fjärr och kartor låter bra för min del

  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-11-07 13:30
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Att det finns ofärdiga saker i en beta (iOS 12.1.1) är väl knappast något som tyder på försämrad standard.

Om missen kvarstår i skarpa 12.1.1 så kan vi börja kritisera.

Korrekt iofs.

I mitt statement så vägde jag in hur mycket missar som har gjorts i de skarpa releaserna de senaste åren. Kanske dumt då detta är en beta men det visar på punkten jag nämnde.

1
Bevaka tråden