Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tillbehören du behöver till surfplattan

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om du vill shoppa tillbehör till din surfplatta finns det en djungel av kablar, adaptrar och diverseprylar att hålla koll på. Vi tipsar om några fiffiga tillbehör.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2018-11-29 19:29

Tack!
Laddstationen verkar intressant, haft den länge? Aldrig stött på märket förut så lite nyfiken

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-11-30 10:12
Ursprungligen av spode:

Tack!
Laddstationen verkar intressant, haft den länge? Aldrig stött på märket förut så lite nyfiken

Kul att det uppskattades! Just den modellen har jag inte använt, men jag har använt tillbehör från 4parts förr och har haft bra erfarenheter av dem förr. Jag har medvetet försökt hålla priserna på tillbehören nere för denna artikel så att tipsen ska kunna passa fler, men då blir det också mindre välkända märken som dyker upp.

Nu när jag kikar på det här ser jag att den produkten har hunnit ta slut i lager sedan jag skrev och publicerade artikeln, och det gör ju ingen glad att kunna läsa om något som inte går att beställa Har uppdaterat artikeln med en ersättare som också erbjuder fyra portar, en USB-C med Power Delivery och en USB-A med Quick Charge 3.0. Något dyrare, men inte ohemult dyrare!

  • Medlem
  • 2018-11-30 10:48
Ursprungligen av ekloev:

Kul att det uppskattades! Just den modellen har jag inte använt, men jag har använt tillbehör från 4parts förr och har haft bra erfarenheter av dem förr. Jag har medvetet försökt hålla priserna på tillbehören nere för denna artikel så att tipsen ska kunna passa fler, men då blir det också mindre välkända märken som dyker upp.

Nu när jag kikar på det här ser jag att den produkten har hunnit ta slut i lager sedan jag skrev och publicerade artikeln, och det gör ju ingen glad att kunna läsa om något som inte går att beställa Har uppdaterat artikeln med en ersättare som också erbjuder fyra portar, en USB-C med Power Delivery och en USB-A med Quick Charge 3.0. Något dyrare, men inte ohemult dyrare!

Alltid trevligt med bra och billiga tillbehör, trevligt att ni tänker på våra plånböcker
Tack för tipsen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-30 12:48

Blir nog tammetusan att beställa “MagSafe”-varianten på USB-C. Min sambo var nära att dra ner min iPad Pro i golvet igår.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2018-11-30 13:22
Ursprungligen av bjorsi:

Blir nog tammetusan att beställa “MagSafe”-varianten på USB-C. Min sambo var nära att dra ner min iPad Pro i golvet igår.

? Jag tänkte själv på det så sent som igår när jag kopplade in laddaren till min Ipad Pro 11" och mindes hur jag råkat dra ner min gamla Ipad Pro 9,7" när den laddats där eftersom jag passerar det utrymmet på väg tillbaks till soffan i vardagsrummet. Då hade det varit bra med en Magsafe-kabel För en telefon är det inte så nyttigt eftersom den inte väger tillräckligt för att magneten ska släppa, men en Ipad Pro gör ju faktiskt det.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-11-30 14:06

Hur generella är tillbehören till iPad? Jag tänker i första hand på dockningsstationer till iPad. Kan man ex. koppla in extern skärm i dem? Och sedan använda samma adapter till bärbar dator?

1
Bevaka tråden