Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett netflix konto på 2 st apple tv

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan.
kan man ha samma konto med netflix på två st apple tv då jag inte har det stora paketet med 4 användare på netflix?
har samma inlogg på apple tv

kanske finns en tråd med detta.
mvh

Ursprungligen av svelle:

hejsan.
kan man ha samma konto med netflix på två st apple tv då jag inte har det stora paketet med 4 användare på netflix?
har samma inlogg på apple tv

kanske finns en tråd med detta.
mvh

du kan ha appen (och vara inloggad) på hur många enheter du vill. men du kan bara titta samtidigt på det antal du betalar för.

Från Netflixs sajt:

Basic-abonnemang: Abonnemang med 1 skärm SD (titta på 1 enhet åt gången med standardupplösning)

Standard-abonnemang: Abonnemang med 2 skärmar HD (titta på 2 enheter samtidigt med högupplösning när det finns tillgängligt)

Premium-abonnemang: Abonnemang med 4 skärmar HD/Ultra HD (titta på 4 enheter samtidigt med högupplösning/4K när det finns tillgängligt)

  • Medlem
  • Neverland
  • 2019-01-22 12:51

Jag har Premium (4 enheter) men har appen på 8 enheter. Jag har aldrig provat att titta på för många samtidigt, men att ha den installerad och vara inloggad är inga problem.

Ursprungligen av svelle:

hejsan.
kan man ha samma konto med netflix på två st apple tv då jag inte har det stora paketet med 4 användare på netflix?
har samma inlogg på apple tv

kanske finns en tråd med detta.
mvh

tack för alla svar

1
Bevaka tråden