Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken GoPro kamera passar mig?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Går i tankarna och skaffa en action kamera men vet inte vilken, har kika på dessa gopro 4 silver/black, 5 black & hero 2018.

Tanken är att ha den när jag kör MC främst i säkerhetssynpunkt och att det vore kul att prova.

Det jag tänker är att 4 silver räcker då efter som den bara ska filma, men då denna ej har bildstabilisator samt har några år på nacken nu kanske det är bättre att gå på en högre modell som har det, och finns det fler aspekter som talar för att jag borde gå på en bättre modell?

Tack

  • Medlem
  • 2019-02-11 19:49

Gopro 2018 och Hero5 Black är samma hårdvara men 2018 är en snikmodell med mindre funktioner. Det går att lägga in samma mjukvara som Hero5 Black och få mer kamera för priset

Ursprungligen av Swift:

Gopro 2018 och Hero5 Black är samma hårdvara men 2018 är en snikmodell med mindre funktioner. Det går att lägga in samma mjukvara som Hero5 Black och få mer kamera för priset

Det alternativet har jag varit inne på men vad jag har förstått så saknar 2018 modell extern mic utgång, dock är inte det nåt problem för mitt syfte som jag känner idag.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2019-02-13 17:05

Bildstabilisering skulle jag ha som ett krav....

1
Bevaka tråden