Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tvn blir svart ibland(hdmi)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På sistone har jag märkt att min tvskärm ibland blir svart för en kort stund(några sekunder) där ingående källa är hdmi. Först trodde jag det var något fel på min ps4 men då samma sak händer när jag ser tex netflix genom min tv-anslutna Mac Mini så börjar jag ana att det kan vara ngt m själva hdmi-portarna. Tv’n är några år(philips ambilight)

Nån som har nån aning om vad som är på gång?

Tolkar det som att du har olika hdmi-kablar mellan PS och Mac mini, så det låter som att det är din tv som är problemet.

Senast redigerat 2019-03-04 20:34
Ursprungligen av barbapappa_86:

Tokar det som att du har olika hdmi-kablar mellan PS och Mac mini, så det låter som att det är din tv som är problemet.

Precis så. Jag tror tv’n är typ 10 år. Tänkte om det är mgn styrenhet för hdmi’n som är på väg att ge upp men jag är inte så kunnig på det området

Ursprungligen av Mymac4ever:

Precis så. Jag tror tv’n är typ 10 år. Tänkte om det är mgn styrenhet för hdmi’n som är på väg att ge upp men jag är inte så kunnig på det området

Det är nog en serviceverkstad mer lämpad till att svara på än ett internetforum

Ursprungligen av barbapappa_86:

Det är nog en serviceverkstad mer lämpad till att svara på än ett internetforum

Iofs men detta forumet är befolkat m användare av alla slag o kunskapsområden så jag tänkte det kanske fanns ngn som kunde detta.

Än så länge stör inte felet nämvärt men jag gissar att det så småningom kan börja dyka upp oftare. Lär bli ny tv så småningom...

1
Bevaka tråden