Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Missade samtal syns ej på låsskärm eller hemskärm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gävle
  • 2019-05-05 10:14

Jag äger en Iphone X & har uppmärksammat ett problem de senaste månaderna (vet dock inte varför förändringen skett då jag själv inte aktivt ändrat något).
Problemet är att om jag har ett missat samtal så syns inte det på varken låsskärmen eller hemskärmen utan det syns bara när man går in i appen telefon & där ser man en etta på fliken senaste. (som en notis etta)

Vad är det för något som har hänt & hur ändrar jag det?
Mina inställningar för notiser telefon är detsamma som tidigare när det har fungerat.

  • Medlem
  • Lund
  • 2019-05-05 13:11

Har du tvångsavslutat alla appar och gjort en hård omstart av telefonen?

Kollat i Inställningar/Notiser att dom är på där för telefonen?

Ursprungligen av CekariYH:

Kollat i Inställningar/Notiser att dom är på där för telefonen?

Sista meningen i första inlägget:
"Mina inställningar för notiser telefon är detsamma som tidigare när det har fungerat."

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Sista meningen i första inlägget:
"Mina inställningar för notiser telefon är detsamma som tidigare när det har fungerat."

Oops, är inte läskunnig verkar det som eller fattar långsamt

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2019-05-05 22:20
Ursprungligen av Insane:

Jag äger en Iphone X & har uppmärksammat ett problem de senaste månaderna (vet dock inte varför förändringen skett då jag själv inte aktivt ändrat något).
Problemet är att om jag har ett missat samtal så syns inte det på varken låsskärmen eller hemskärmen utan det syns bara när man går in i appen telefon & där ser man en etta på fliken senaste. (som en notis etta)

Vad är det för något som har hänt & hur ändrar jag det?
Mina inställningar för notiser telefon är detsamma som tidigare när det har fungerat.

Har ett likande fel med notiser (dock inte för en lika viktig app). Jag får inte upp veckorapporter över min skärmtid sedan några veckor tillbaka - trots att notiser för skärmtid är igång. Har provat att stänga av och sätta på notiser igen utan framgång.

1
Bevaka tråden