Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OnePlus 7 Pro

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-05-14 20:06

Nya flaggskeppet från OnePlus, med pop-up kamera och allt.

Ursprungligen av chrme109:

Nya flaggskeppet från OnePlus, med pop-up kamera och allt.

såg ju into oäven ut, men sablar va snabbt han prata, svårt att hänge då gråmassan bara kör i 10Hz nuförtiden.

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2019-05-14 21:35
Ursprungligen av CekariYH:

såg ju into oäven ut, men sablar va snabbt han prata, svårt att hänge då gråmassan bara kör i 10Hz nuförtiden.

Ja, Mike pratar på rätt fort. Men han hinner med en hel del på 18 minuter och hans uppackning / recensioner är i toppklass.

"Helskärm" på riktigt är najs, pop-up kameran ser ju ganska roligt ut om inte annat. Gillar personligen inte kantskärmar nått vidare. Provade en Samsung av Edge-modell och skärmen fick mer eller mindre fnatt beroende på hur man höll i den, men det kanske är en vanesak som så mycket annat.

Ursprungligen av chrme109:

Ja, Mike pratar på rätt fort. Men han hinner med en hel del på 18 minuter och hans uppackning / recensioner är i toppklass.

"Helskärm" på riktigt är najs, pop-up kameran ser ju ganska roligt ut om inte annat. Gillar personligen inte kantskärmar nått vidare. Provade en Samsung av Edge-modell och skärmen fick mer eller mindre fnatt beroende på hur man höll i den, men det kanske är en vanesak som så mycket annat.

Sammlungen var ju extrem, här tror jag inte det är något problem.
Gillade också att kanterna blinka till vid meddelanden etc.

  • Medlem
  • 2019-05-17 13:13

Hoppas att One Plus har fått ordning på minneshanteringen

OnePlus har höjt priset varje gång. Jag tror de frekventa sex månaders lanseringarna har gjort sitt. Blir för ofta. Nu är de nästan i samma priser som Samsung, Huawei etc..Så jag misstänker att OnePlus 7 Pro kanske inte blir riktigt samma stora framgång som med tidigare lanseringar.

Nu har ett annat märke stor möjlighet att kapa åt deras nisch som OnePlus nu mer eller mindre ha prisat sig ur det segmentet. Asus Zenfone 6 tror jag blir en "OnePlus" dödare. Särskilt nu när de har rensat upp i mjukvaran och lagt sig i ett avsevärt lägre pris, samma pris som föregångaren Zenfone 5:
https://www.youtube.com/watch?v=desL7v-gBUk

1
Bevaka tråden