Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: MacBook Pro 16-tum kommer med intels 9th gen processor och nytt tangentbord

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ryktena kring Apple kommande 16-tums MacBook Pro börjar blir fler och fler. Nu har analytikern Jeff Lin kommit med ännu fler rykten om den kommande datorn.

Läs hela artikeln här

Jag hoppas på Face-ID samt haptic touch bar.

Jag tror på presentation i september då jag tror att Apple känner att de måste presentera något nytt nu.

Ursprungligen av Chaosstar:

Jag hoppas på Face-ID samt haptic touch bar.

Face-ID kan vi nog bara glömma om målet är att skapa tunna kanter runt skärmen. Det tar för mycket plats i dagsläget.

Intressant. Undrar om de behåller touch baren eller går tillbaka till det som var tidigare? Vad man har läst så verkar det inte vara så många som är fans av den.
Men vi får se.

Ursprungligen av johnh3:

Intressant. Undrar om de behåller touch baren eller går tillbaka till det som var tidigare? Vad man har läst så verkar det inte vara så många som är fans av den.
Men vi får se.

Touchbar blir nog kvar. Jag tror inte att en majoritet av Apples kunder har några problem att den finns där. Många ser säkert flera fördelar med den. Men sedan är det som vanligt att de mest aktiva kunderna är de som hörs och det är väl oftast dessa som också är mest "konservativa" som jag ser det. Sammantaget blir då opinionen att Touch Bar är skit, även om det kanske inte alls behöver vara så för det stora flertalet.

Ja, jag tycker Touch bar är superbra och har gärna kvar den. Den enda gång den stör mig är i Windows 10 eftersom det inte finns ett bra funktionssätt för den i det operativsystemet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-07 10:37

Tror ni man behåller 15"? Och isåfall blir det en döende modell, som uppgraderas långsammare för att sedan dö ut?

Ursprungligen av xms67:

Tror ni man behåller 15"? Och isåfall blir det en döende modell, som uppgraderas långsammare för att sedan dö ut?

Alla som köpt en Tumi-väska för 5 papp hoppas nog på det.

Hoppas det nya tangentbordet och hela konstruktionen runt om tål vätska bättre än dagens MacBook Pro. Vore sjukt efterlängtat.

Ursprungligen av xms67:

Tror ni man behåller 15"? Och isåfall blir det en döende modell, som uppgraderas långsammare för att sedan dö ut?

Finns rykten som säger att alla blir 16". Men frågan är om yttermåtten förändras?

Ursprungligen av xms67:

Tror ni man behåller 15"? Och isåfall blir det en döende modell, som uppgraderas långsammare för att sedan dö ut?

Blir nog för tajt med en 15,4 tum och en 16,0 tum, om det inte är nåt annat som skiljer dem åt.

1
Bevaka tråden