Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Genväg till knappsats i Kontrollcenter?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det på något sätt en genväg man kan lägga in för att komma åt telefon-knappsats? hittar inte via kontrollcenter....Även favoriter skulle vara bra att komma åt snabbt.

Senast redigerat 2019-08-09 15:51
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-09 11:56
Ursprungligen av calinou:

Fick det på något sätt en genväg man kan lägga in för att komma åt telefon-knappsats? hittar inte via kontrollcenter....Även favoriter skulle vara bra att komma åt snabbt.

Jag tror inte det. Jag har lagt telefonappen i doc(heter det så?), raden längst ned. Du når man den ju relativt snabbt var man än är.

Ursprungligen av xms67:

Jag tror inte det. Jag har lagt telefonappen i doc(heter det så?), raden längst ned. Du når man den ju relativt snabbt var man än är.

Den har jag också på raden där nere. Men vill gärna ha knappsatsen direkt där pga när man trycker på telefonen så kommer man till en undermeny.

  • Avstängd
  • Falun
  • 2019-08-09 16:47
Ursprungligen av calinou:

Den har jag också på raden där nere. Men vill gärna ha knappsatsen direkt där pga när man trycker på telefonen så kommer man till en undermeny.

Om du är i vyn för knappsatsen när du stänger ner program kommer du återgå till vyn för knappsatsen när du öppnar appen igen.

1
Bevaka tråden