Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple bjuder in till event

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då var det äntligen dags för de årliga pressinbjudningarna och i samband med att de skickas ut så får vi även reda på när kalendern ska rensas så vi kan titta på de nya produkterna som Apple presenterar.

Läs hela artikeln här

Chefen skrattade när jag nyss ringde och bad om semester för att kolla på eventet ?

Ursprungligen av Mrkhaglund:

Chefen skrattade när jag nyss ringde och bad om semester för att kolla på eventet ?

Haha helt rätt!

  • Medlem
  • 2019-08-29 20:14

Jag har väntat på en ny Watch i över en månad sedan jag tappade min Series 2 i sjön. Min iPhone X får hänga med ett år till, jag gillar den fortfarande skarpt!

Perfekt då vet jag när jag ska sjukskriva mig.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2019-08-29 20:32

Semester och sjukskrivning? Det handlar om ett par timmar på kvällen, Kl 19-20-21 ungefär.

Ursprungligen av Gäddnos:

Semester och sjukskrivning? Det handlar om ett par timmar på kvällen, Kl 19-20-21 ungefär.

Finns ju oss som jobbar kvällar, som inte kan se eventet live under arbetstid...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-30 09:20

Vet inte om jag kommer att kunna se det. Men en ny telefon till hustrun ska det bli. Vet dock inte om det blir post XS eller XR. Skulle Apple överraska oss rejält kanske hustrun får min XS och jag något nytt..?. Men är grymt nöjd med min XS så det ska mycket till för en sådan manöver.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-08-30 09:55

Den största funderingen jag har är om de låter R:modellen få samma chip och Neural Engine XS:modellen(vad nu de nya kommer att heta?)? Jag blev överraskad när XR kom att de lät den på så sätt ligga så nära XS. Eller är vinsten för liten om man delar upp tillverkningsprocessen på fler komponenter? I min bok skulle det inte vara superkonstigt om R:modellen ärver ett år gamla chip.

  • Medlem
  • 2019-08-30 10:56
Ursprungligen av Mrkhaglund:

Finns ju oss som jobbar kvällar, som inte kan se eventet live under arbetstid...

Precis. Och sedan måste man ju har en förfest för att komma i stämning och efteråt en efterfest för att dränka besvikelsen av att det inte blev som man hade hoppats.

  • Superhjälte
  • 2019-08-30 11:01
Ursprungligen av Ljung:

Precis. Och sedan måste man ju har en förfest för att komma i stämning och efteråt en efterfest för att dränka besvikelsen av att det inte blev som man hade hoppats.

Lika bra att vi gör den till en röd dag.

Ursprungligen av Zop:

Lika bra att vi gör den till en röd dag.

Jag skriver en motion till Sveriges riksdag ??

Ska försöka tima in så jag kan se Apple eventet live. Om inte blir det reprisen.
Är mycket den närmaste tiden. Även Sony och Nokia på IFA i Tyskland har presskonferenser.
Pixel 4 med Google, samt Microsoft som också har ett hårdvaruevent i oktober.

Fast som tech entusiast är det rena Julafton den närmaste tiden.

Kan man inte se de live så gäller de att hålla sig borta från allt vad nyheter/media heter, så inte dessa magiska timmar förstörs.

1
Bevaka tråden