Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Med iPhone 11-serien går det att filma och spela musik samtidigt

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ni sett barnen dansa till en låt som spelas upp via mobilen och vill fånga det på film så har det varit omöjligt då musiken alltid stoppas när videoinspelning startar, men nu är det ändring på det.

Läs hela artikeln här

Märkligt när det endast är mjukvarubaserat att de utesluter oss andra?

Ursprungligen av D_Odell:

Märkligt när det endast är mjukvarubaserat att de utesluter oss andra?

Ja det är väldigt trist, samma sak var det ju med att byta mellan kvalité på videoklipp direkt i kamera-appen. Även det exklusivt till 11-serien.

Kul! Finns det andra saker man kan göra som inte finns på andra mobiler? Vad gäller t ex bild och video-verktygen?

Jag tycker det är bättre om ljudet pausas när man startar en inspelning, det är ju bara att trycka igång det igen om man vill få med det i videoklippet.
Men det är ju enkelt löst genom att låta användaren göra ett val i en meny.

Att hålla på såhär och bara lägga till funktioner till senaste mobilen när de även hade kunnat läggas till på äldre enheter känns väldigt samsung-aktigt. En stor anledning till att jag länge kört apple är att jag inte tyckt de hållit på så så mycket tidigare. Sånt här beteende får mig att börja fundera på att skaffa en pixel istället, och kanske till och med en windows-dator när jag behöver byta, även om jag egentligen vill fortsätta med apple-produkter...

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Ja det är väldigt trist, samma sak var det ju med att byta mellan kvalité på videoklipp direkt i kamera-appen. Även det exklusivt till 11-serien.

De har ju ett uppenbart problem med mätta marknaden. Har X å supernöjd med den. Även fotograf som yrke men känns helt onödigt att uppgradera innan 5nm kommer. Så de drar verkligen i alla spakar för att man ska köpa..

1
Bevaka tråden