Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 13 buggfixuppdatering

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2019-10-15 19:46

https://9to5mac.com/2019/10/15/ios-13-1-3-is-...

Släpptes en ny iOS uppdatering 19:05 idag

Senast redigerat 2019-10-25 23:33

Varför uppmanas man uppdatera när den ännu inte är stabil?
Har ännu inte uppdaterat till Catalina men undrar om iOS uppdateringen medför att man blir utan iTunes?

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2019-10-16 18:25
Ursprungligen av calinou:

Varför uppmanas man uppdatera när den ännu inte är stabil?
Har ännu inte uppdaterat till Catalina men undrar om iOS uppdateringen medför att man blir utan iTunes?

iTunes har inte funnits på iOS sedan länge. Minns jag fel?

Ursprungligen av Gäddnos:

iTunes har inte funnits på iOS sedan länge. Minns jag fel?

Jag menar den vanliga music appen med ens iTunes spellistor (som inte är Apple music)

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2019-10-16 18:33
Ursprungligen av calinou:

Jag menar den vanliga music appen med ens iTunes spellistor (som inte är Apple music)

Den heter Musik i iOS 13 precis som den gjorde i tidigare versioner av iOS.

  • Medlem
  • 2019-10-16 18:35
Ursprungligen av calinou:

Jag menar den vanliga music appen med ens iTunes spellistor (som inte är Apple music)

ITunes har inte funnits i iOS sedan version 5 eller 6 eller liknande. Appen heter numera Musik.
Det är iTunes i Catalina som har döpts om till Musik. IOS-uppdateringen har ingenting med saken att göra.

Ursprungligen av Dalle:

ITunes har inte funnits i iOS sedan version 5 eller 6 eller liknande. Appen heter numera Musik.
Det är iTunes i Catalina som har döpts om till Musik. IOS-uppdateringen har ingenting med saken att göra.

Har inte uppdaterat till Catalina än så länge pga vill bevara traditionnel inköp av låtar via iTunes ett tag till. (i stället för abonnemang på Apple Musik). Det jag undrar om är hur det blir med den saken ifall man uppdaterar med senaste iOS. Då är man väl automatsikt tvungen att abonnera till Apple music eftersom den traditionnella försvinner?

  • Medlem
  • 2019-10-18 09:55

Catalina/iOS13 påverkar inte musik som du har köpt via iTunes Store. Köpt är köpt och du kan fortsätta lyssna på det som tidigare. Och ingen/ingenting tvingar dig att skaffa Apple Music.

1
Bevaka tråden