Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Julkalender: Ja det är en dator!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är du i behov av en liten server eller kanske en liten mediamaskin att koppla till TV'n så får du inte missa dagens lucka.

Läs hela artikeln här

Galet bra present till sonen !

Det vore verkligen en galet bra present till sonen som kodar massor både genom gymnasiet men även annars - han har en vision om sin framtid och det vore helt klart fantastiskt att boosta honom med hjälp av denna <3 Håller tummarna och önskar God Jul !

Ursprungligen av Redaktionen:

Är du i behov av en liten server eller kanske en liten mediamaskin att koppla till TV'n så får du inte missa dagens lucka.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-12-22 14:12

Generös klapp!
Denna lilla maskin är det nog många som är intresserade av. Alla händiga kan finna nytta för denna, nya roller i nätverket hemma eller uppdatering av befintlig maskinpark. Eller varför inte sprida lite julglädje och ge den vidare till någon sämre bemedlad släkting eller bekant.

Önskeklapp dator

Ursprungligen av iSweden:

Generös klapp!
Denna lilla maskin är det nog många som är intresserade av. Alla händiga kan finna nytta för denna, nya roller i nätverket hemma eller uppdatering av befintlig maskinpark. Eller varför inte sprida lite julglädje och ge den vidare till någon sämre bemedlad släkting eller bekant.

Min maskinpark är i det närmaste obefintlig HPn har pajat. Dags att bygga upp på nytt igen.

Äntligen har jag gett mig själv en ny TV - den här skulle passa bra breve!

Här på bordet en gammal bärbar står,
önskar av tomten att jag en ny kanske får!
Den skulle fyllas med bilder från åren som gått,
bland annat fyra barnbarn har jag fått!
Då kan jag koppla den till tv:n och titta och njuta,
för när jag ser på bilder vill jag aldrig sluta!
Sen ska den givetvis få vara med och tävla lite mer,
för jag älskar att rimma så det lär bli fler!
God Jul till er alla!!

1
Bevaka tråden