Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visuell Röstbrevlåda: Hjälp behövs

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har Tele2 som mobiloperatör och använder en Iphone XS

Tele2 har en tjänst som heter Mobilsvar Plus (deras namn för Visuell Röstbrevlåda)
som man kan skaffa om man har en Iphone.
Med den tjänsten/funktionen kan man se och lyssna av inkomna meddelanden
i Iphone utan behöva ringa upp Mobilsvar

Problemet är följande:
Tele2 säger att den tjänsten är aktiverad på mitt abonnemang och att det ska bara
vara att starta om min Iphone så finns den tillgänglig för mig.
Men det gör den inte.

Tele2 uppmanade mig ta kontakt med Apple för teknisk support och följde Apples guide

Har startat om min Iphone jätte många gånger, har försökt följa de guider jag hittat
om sätta den av och på i flygplansläge, slå mobildata av och på
kolla om det funnits några uppdateringar (senaste mobiloperatör uppdatering är 40),
nollställt nätverkinställningar och även provat med att radera allt innehåll inställningar

Apple uppmanade mig kontakta Tele2 men de kommer säkert skicka tillbaka mig till Apple

Så jag vet inte vad jag ska göra, börjar känna mig desperat.
Hoppas ngn här kan hjälpa mig!

Har tyvärr inte svaret på din fråga, men min magkänsla säger mig att felet ligger hos Tele2.

Ursprungligen av vicotnic:

Så jag vet inte vad jag ska göra, börjar känna mig desperat.
Hoppas ngn här kan hjälpa mig!

Sitter i exakt samma position! Om du lyckas lösa det så skriv det gärna här eller PM. Jag gör detsamma!

Man skall kunna ställa in detta via röstbrevlådan i telefonen - ställ in! Men den fliken finns inte ens utan man har bara Ring Röstbrevlådan där

Nu funkar det på min

Ursprungligen av @ndreas:

Nu funkar det på min

Hur löste du problemet?

1
Bevaka tråden