Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu finns Apples TV-app i utvalda TV-apparater från LG

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du under 2019 köpt en av LG's utvalda TV-apparater så kan du nu ladda ned Apples TV-app till den.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-02-04 07:59

Har en LG C9 och hade tänkt köpa en AppleTV 4K, men smart-funktionerna är över förväntan så ska nog avvakta en uppdaterad ATV. 4K är 3 år till hösten, tycker ju det senast skulle hända något då.

Ursprungligen av Json_81:

Har en LG C9 och hade tänkt köpa en AppleTV 4K, men smart-funktionerna är över förväntan så ska nog avvakta en uppdaterad ATV. 4K är 3 år till hösten, tycker ju det senast skulle hända något då.

Kul att höra. Får min c9:a till helgen. Har en atv redan men då kan man skippa den enligt dig egentligen?

Behöver väl för Beamer iofs kom jag på när jag ska streama från laptop:en.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2020-02-04 13:02
Ursprungligen av jurassic579:

Kul att höra. Får min c9:a till helgen. Har en atv redan men då kan man skippa den enligt dig egentligen?

Behöver väl för Beamer iofs kom jag på när jag ska streama från laptop:en.

Beror på skulle jag säga.
Jag har en ATV4, hade jag haft en 4K hade jag definitivt använt den.
Min ATV4 är fortfarande inkopplad, flickvännen vill kolla TV4Play som inte finns till WebOS i TV'n.
Personligen använder jag Plex, Netflix och HBO vilka allihop fungerar bra med de inbyggda apparna och LG's fjärrkontroll är helt ok.
Har en soundbar med Airplay 2 stöd (TV'n har det med, men inte testat det) så behöver inte ATV'n för att streama musik heller.

1
Bevaka tråden