Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det inte dags att raderar onödiga trådar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej eftersom apple inte stödjer Nya Catalina os x på gamla datormodeller så det är lite onödigt att ha kvar Tråder om Omoderna Hårdvara

Med vänlig hälsning,

Eh, nej... Varför då? För det första så är det är inte alla som kör Catalina även om ens hårdvara stöder detta OS. Och vem ska gå igenom och avgöra just vilka trådar som till 100% inte är tillämpliga på Catalina/senaste hårdvaran?

Det är ju detta som är själva grejen med 99mac: att det finns en historia och kontinuitet i forumet.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2020-03-16 22:23
Ursprungligen av hanibal:

Hej eftersom apple inte stödjer Nya Catalina os x på gamla datormodeller så det är lite onödigt att ha kvar Tråder om Omoderna Hårdvara

Med vänlig hälsning,

Varför det? Alla mina datorer är äldre än 8 år och jag tänker fortsätta hålla dem vid liv oavsett om de kan köra senaste os-varianten.

Jag också äger flera gamla maskiner så
samtidigt har jag nyare imac
men undrar hur länge tror ni att gamla maskinen
kommer att kunna hänga med I utvecklingen..

klart det kan finnas program som hänger med i det lång loppet
men så blir de skrot till slut..

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2020-03-17 01:41

Jag använder 5 av mina Macar dagligen, och den nyaste är från 2012. Den klarar Catalina men inte alla de andra.
Givetvis är de uppgraderade med mer RAM och SSD Har ingen anledning att köpa nyare maskiner.

Klart som fan trådar inte ska raderas pga ålder eller att de handlar om gammal hård- och mjukvara!

  • Medlem
  • Borås
  • 2020-03-17 08:18

Detta måste vara den onödigaste tråden hittills. Radera.

  • Superhjälte
  • 2020-03-17 09:11

Jag kommer inte att radera några trådar för att de är gamla – och jag är säker på att ingen annan som har möjlighet att radera gamla trådar kommer att göra det.

1
Bevaka tråden