Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grilldoft och pollen vik hädan - Xiaomi renar hemmet

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Luftrenare har under en längre tid varit en relativt stor snackis och vi går igenom hur vi kan göra luften i hemmet lite renare.

Läs hela artikeln här

Det där med filterna stämmer väl inte riktigt? Det finns ju ett rfid chip i dem med hur länge det varar? Det ända jag kan tänka mig är att ju mindre fläkten jobbar ju längre tid ska dem klara.

Hur ställer sig pro-modellen mot tex Dyson hot & cool som kostar några tusen till?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Hur ställer sig pro-modellen mot tex Dyson hot & cool som kostar några tusen till?

Hej, Dyson har jag dessvärre ingen koll på.

Ursprungligen av hunden:

Det där med filterna stämmer väl inte riktigt? Det finns ju ett rfid chip i dem med hur länge det varar? Det ända jag kan tänka mig är att ju mindre fläkten jobbar ju längre tid ska dem klara.

Du har helt rätt, desto mer dom är igång desto fortare tar filtret slut.

Tyvärr är många recensioner köpta så det är svårt att bilda sig en uppfattning om ljud samt detaljer kring dess förfaranden. Därför är denna typen av artiklar väldigt kul att ta del av, även den subtila ölrapen
Är maskinen tillräckligt tyst för att ha i ett sovrum eller hade du rekommenderat att placera den utanför?

1
Bevaka tråden