Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Batterikrångel iPhone (NY)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Har en relativt ny iPhone11pro som liksom senaste veckan från att jag kunna använt den hela dagen med att ligga på 30-40% batteri kvar till att inte ens klara några timmar på dagen.

Batterihälsan är på 100% såklart men har upplevt vad jag tror kan vara problemet men jag har följt det jag hittar på nätet för att stänga av det men uppenbarligen gör jag något fel då det fortsätter att vara illa.

Skärmtiden idag är på 3timmar lite drygt ändå är batteriet på 10% så något är ju helt fel, brukar kunna ligga på 10-11 timmar ibland ändå har en del kvar.

Jag har hittat vad jag tror är felet det är att "Anteckningar" ligger på i bakgrunden men jag vet inte hur jag får bort det som.

Någon som kan hjälpa?

Tack på förhand.

Testat Anteckningar utan widget?

Ursprungligen av Zeugma:

Testat Anteckningar utan widget?

Grejen är det att jag vet inte hur jag isåfall får bort det som? scrollade direkt till vänster och tog bort det men är samma ändå :/

  • Medlem
  • 2020-10-08 22:30
Ursprungligen av surehn:

Grejen är det att jag vet inte hur jag isåfall får bort det som? scrollade direkt till vänster och tog bort det men är samma ändå :/

Jag skulle börja med en hård omstart, om inte det funkar skulle jag stänga av ”appaktiviteter i bakgrunden” för anteckningar i inställningar och se om det blir bättre.

1
Bevaka tråden