Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snyggaste / bästa trådlösa headset`et för alla Teams-möten nu om dagarna?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Köping
  • 2020-11-15 13:14

Jaha,
här sitter man tydligen dag ut och dag in i alla dessa låååånga och måånga zoom/teams-mötena...
Och så verkar ju livet fortsätta ett tag.

Börjar ledsna lite på mitt plastiga svarta budget-Logitech headset med skumgummi mot öronen.
Skulle va schysst med ett par snygga lurar i typ alu / brunt läder utan att de ser plastiga ut.

Finns det nåt coolt där ute som ser roligare ut, är trådlöst med minst 8-10 Tim batteritid, och som man orkar ha på sig en heldag utan att de känns för tunga eller varma... Självklart är bra ljud ett krav.
Dessutom bör de kunna kopplas trådlöst både till iPhonen / paddan och windows10 enkelt och stabilt.

In-ear typ Airpod Pro går bort, de vanliga airpodsen är ju trevligare tycker jag (som har båda) men räcker sällan en heldag, dessutom skitsvåra att para med jobbets Win10 dator... (jag har aldrig lyckats)

Kom igen, bomba mig med förslag..

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2020-11-15 13:52

Kolla med ett windows-forum. Du har redan det bästa för iPhone/iPad och Mac. Air Pods. När jag sitter länge med airpods använder jag en i taget. Då räcker det.

Använde själv AirPods till min jobb-pc, vilket funkade bra. Sen bytte jag dator och fick strul. Önskar att jag kunde använda min Mac istället.

Kolla på prisjakt efter en modell som passar dig enligt pris, betyg etc. Googla även på och läs recensioner.

Airpods Pro funkar inte med Teams på Windows enligt en av mina kollegor.

Bumpar den här då mina airpods av någon anledning kraschar drivrutinen för ljud på min PC. Förslag på bra over ears som funkar till möten, men även till mer privat bruk, tex tunnelbana eller flyg?

1
Bevaka tråden