Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högtalare och kamera för litet konferensrum

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-01-07 11:25

Vi skall köpa in en kamera och högtalare för vårt lilla konferensrum, 6-10 personer.

Kollat runt lite och ett märke som heter Yealink (finns på Dustin, Högtalare Yealink CP900 och kamera UVC30) fick bra betyg och är inte så dyrt. Någon här som använt detta märke med Mac?

Även Jabra 710, högtalare och Logitech StreamCam ser bra ut.

Men har ni några andra förslag i denna prisklass, 1-2 tusen?

  • Medlem
  • Boston
  • 2021-01-07 13:41

Bra tråd!

Jag tar också gärna emot tips.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2021-01-07 15:14
Ursprungligen av MatsOlov:

Vi skall köpa in en kamera och högtalare för vårt lilla konferensrum, 6-10 personer.

Även Jabra 710, högtalare och Logitech StreamCam ser bra ut.

Panikköpte/rafsade åt mig en Logitech Streamcam på väg till en kårstämma i min scoutkår. Vi skulle ju köra Zoom och vara pandemi-säkra.
Den presterade mycket bra tillsammans med min MacBook Pro 2018 och macOS 10.15 Catalina (8 nov 2020 och då hade inte Big Sur kommit?). Det enda som jag noterade var att sladden med USB-C satt fast monterad i kamerahuset...

Hur är det med konferenskamera, Logitech Meetup? Är det någonting för er?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-01-08 15:45
Ursprungligen av The Real Viking:

Hur är det med konferenskamera, Logitech Meetup? Är det någonting för er?

Intressant, jag lägger till den i informationen till beslutsfattaren. Men den är dubbelt så dyr som de andra jag tittat på.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-03-10 15:15

Blev en Konftel Ego, men hujeda mig vad det blev invecklat att få den att lira med Mac. Men nu är det igång.

1
Bevaka tråden