Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Identifiering inkommande samtal?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då jag använder mobilen i jobbet där väldigt många okända nummer ringer mig är det otroligt frustrerande att inte kunna ha en simpel caller ID så som på Android. Vad är det för vits att söka numret efter samtalet.

Har Apple fortfarande inte kommit längre i detta å godkänt lösningen? Fick upp förhoppningarna när det fanns 4 parts I samtal och blockering gällande truecaller men icke.

Tycker det är ett skämt om vi fortfarande 2021 inte har detta på en toppmodern ios 14 iphone 11

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-03-30 12:48
Ursprungligen av Gamblewhore:

Då jag använder mobilen i jobbet där väldigt många okända nummer ringer mig är det otroligt frustrerande att inte kunna ha en simpel caller ID så som på Android. Vad är det för vits att söka numret efter samtalet.

Har Apple fortfarande inte kommit längre i detta å godkänt lösningen? Fick upp förhoppningarna när det fanns 4 parts I samtal och blockering gällande truecaller men icke.

Tycker det är ett skämt om vi fortfarande 2021 inte har detta på en toppmodern ios 14 iphone 11

Den finns i App Store

Ursprungligen av Gnulia:

Den finns i App Store

Vad finns i appstore? Truecaller funkar ju inte! Jag är inte intresserad av något man ska söka i efterhand. Jag ska ha autosök direkt telefonnummret ringer. Har provat alla möjliga caller ID. Helt otroligt om inte Apple tillåtit detta än

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-03-30 13:13
Ursprungligen av Gamblewhore:

Vad finns i appstore? Truecaller funkar ju inte! Jag är inte intresserad av något man ska söka i efterhand. Jag ska ha autosök direkt telefonnummret ringer. Har provat alla möjliga caller ID. Helt otroligt om inte Apple tillåtit detta än

Tyckte jag såg något som hette Smart Caller. Men funkar den inte så ber jag om ursäkt, har inte testat själv.

Ursprungligen av Gamblewhore:

Vad finns i appstore? Truecaller funkar ju inte! Jag är inte intresserad av något man ska söka i efterhand. Jag ska ha autosök direkt telefonnummret ringer. Har provat alla möjliga caller ID. Helt otroligt om inte Apple tillåtit detta än

Verkar som att det inte går att göra i iOS om man inte jailbreakar. Du kan alltid lämna feedback till Apple här: https://www.apple.com/feedback/iphone.html

1
Bevaka tråden