Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Enligt denna analytikern kan priset stiga för iPad Pro

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För alla som väntar på iPad Pro kommer här ett lite tråkigare rykte som vi hoppas inte blir sanning även om det kanske inte rör alla modeller.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

För alla som väntar på iPad Pro kommer här ett lite tråkigare rykte som vi hoppas inte blir sanning även om det kanske inte rör alla modeller.

Läs hela artikeln här

Varför inte? Priserna idag är alldeles för låga. Apple borde kunna plocka ut dubbelt ungefär, jmf mot hur de ligger prismässigt idag. Kolla vad annan skit kostar!
Och det är utan Appstore, utan andrahandsvärdet, utan en armé av ingenjörer som är stolta över sina jobb. Utan den största utvecklingsbudgeten i världen(?) och definitivt utan erfarenheten av att ha skapat flera generationer av iPads.
Så ge dem era pengar nu och knorra inte

Ja, jag kommer köpa vad skit som helst de släpper, för jag vet erfarenhetsmässigt att grejerna kommer göra mig lycklig och att jag inom kort kommer vara överväldigad av hur mycket jag använder deras nya skit, och hur mycket pengar denna tillit kommer generera åt mig när jag sen jobbar med grejerna.

1
Bevaka tråden