Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify HiFi kan släppas inom kort

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi är inne i en era där alla vill ha det bästa ljudet från sina streamingtjänster och nu verkar Spotify vara nära att släppa Spotify HiFi.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2021-05-20 23:56

Spännande tider!

Apple Music för väl nåt liknande. Gissar att förloraren blir Tidal.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2021-05-22 22:15
Ursprungligen av johnh3:

Apple Music för väl nåt liknande. Gissar att förloraren blir Tidal.

https://support.tidal.com/hc/en-us/articles/2...

Tänkte mer på det affärsmässiga. Jay Z har länge försökt sälja Tidal, gick nog inte så bra som han trodde. Nu har han lyckats sälja det.

Jag tror Spotify och Apple Music kommer dela upp marknaden och Tidal får hoppas på att några väljer dem. Men det är en tuff marknad. Mix Radio som jag gillade bäst fick slänga in handduken också.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2021-05-23 14:45
Ursprungligen av johnh3:

Tänkte mer på det affärsmässiga. Jay Z har länge försökt sälja Tidal, gick nog inte så bra som han trodde. Nu har han lyckats sälja det.

Jag tror Spotify och Apple Music kommer dela upp marknaden och Tidal får hoppas på att några väljer dem. Men det är en tuff marknad. Mix Radio som jag gillade bäst fick slänga in handduken också.

Har använt i princip endast Spotify sedan 2007, men kompletterade ett tag Mix Radio när Nokia drev den (om det är samma tjänst jag tänker på).

Har aldrig testat Tidal, och knappt testat Apple Music (mer något enstaka kort test då jag fått gratis testmånader vid köp av mac och andra apple-enheter).

Föredrar Spotify då det finns inbyggt i alla enheter jag använder (vilket inte är fallet för Apple Music eller Tidal).

1
Bevaka tråden