Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilderappen/det dröjer innan bilden laddas

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varenda bild tar det tid att se (på datorn) pga dom är på live. Har ändrat inställningar i min mobil att inte ha live när jag tar en bild men det kommer tillbaka. Vad kan det bero på att det tar lång tid?

Ursprungligen av calinou:

Varenda bild tar det tid att se (på datorn) pga dom är på live. Har ändrat inställningar i min mobil att inte ha live när jag tar en bild men det kommer tillbaka. Vad kan det bero på att det tar lång tid?

Gäller problemet varför live kommer tillbaka på din iPhone eller gäller problemet varför det tar tid att se live-foton på din dator?

Ursprungligen av Cigarr:

Gäller problemet varför live kommer tillbaka på din iPhone eller gäller problemet varför det tar tid att se live-foton på din dator?

naturligtvis att det är konstigt att inställning på mobilen ändrar sig. Men framförallt på dator skulle man vilja veta varför det blir fördröjningar på live bilderna.

Ursprungligen av calinou:

naturligtvis att det är konstigt att inställning på mobilen ändrar sig. Men framförallt på dator skulle man vilja veta varför det blir fördröjningar på live bilderna.

Det är två olika frågor för två olika delforum. Här diskuteras då endast:
Varför det blir fördröjningar på live-bilderna.
/Moderator

1
Bevaka tråden