Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Storytel hittar in i Apple Watch

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är du som många andra beroende av att lyssna på ljudböcker så blir det nu ännu smidigare att lyssna på en bok.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2021-06-29 13:23

Okej, jag vet att jag har kommenterat det här jättemånga gånger förut, men VARFÖR har de ett så värdelöst gränssnitt i iPhone-appen och VARFÖR stöder den inte CarPlay? Minst 50% av tiden jag lyssnar på ljudböcker gör jag det i bilen och Storytels app är rent trafikfarlig.

Är det jag som är unik eller Storytel som inte har kontakt med sin målgrupp? Jag trodde det var jättevanligt att lyssna på ljudbok i bilen.

  • Superhjälte
  • 2021-07-01 20:34
Ursprungligen av jonasn:

Okej, jag vet att jag har kommenterat det här jättemånga gånger förut, men VARFÖR har de ett så värdelöst gränssnitt i iPhone-appen och VARFÖR stöder den inte CarPlay? Minst 50% av tiden jag lyssnar på ljudböcker gör jag det i bilen och Storytels app är rent trafikfarlig.

Är det jag som är unik eller Storytel som inte har kontakt med sin målgrupp? Jag trodde det var jättevanligt att lyssna på ljudbok i bilen.

Valde BookBeat som har haft stöd för både Apple Watch och CarPlay länge.

1
Bevaka tråden