Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Chromecast gen 1

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har den allra första chromecasten som jag tänkte få liv i. Men det verkar svårt. Nån som vet om det ens är möjligt och lönt att försöka...

Vad är det som är svårt? Förklara gärna lite mer ingående så tror jag du får hjälp snabbare

Ursprungligen av barbapappa_86:

Vad är det som är svårt? Förklara gärna lite mer ingående så tror jag du får hjälp snabbare

Ja, det har du helt rätt i! Först skulle jag byta nätverk, men det gick inte så jag återställde den. När jag sedan skulle ansluta den via Google Home-appen så hittas den inte. Jag provade på olika TV också.

Sen gissar jag att de nya modellerna generellt är så mycket bättre att det kanske ändå är bättre att unna sej en ny.

Ursprungligen av annakristina:

Ja, det har du helt rätt i! Först skulle jag byta nätverk, men det gick inte så jag återställde den. När jag sedan skulle ansluta den via Google Home-appen så hittas den inte. Jag provade på olika TV också.

Sen gissar jag att de nya modellerna generellt är så mycket bättre att det kanske ändå är bättre att unna sej en ny.

Är den ansluten till samma nätverk som din telefon?

Du kan alltid testa att återställa den via knappen. https://www.alphr.com/google/google-chromecas...

1
Bevaka tråden