Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddningsetui till Powerbeats Pro köpes

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-09-08 23:55

Tappade laddningsetuiet/-fodralet till mina Powerbeats Pro idag under en cykeltur. Cyklade tillbaka samma väg och letade men hittade inget. Känns så trist och Apple tar 1260 kr för ett nytt fodral.
Finns här någon som gjort det omvända, tappat bort lurarna och sitter på ett fodral?
I så fall köper jag det gärna av dig!
Håller tummarna att någon av er har ett fodral hemma. ?
Eller andra tips på var det går att hitta ett nytt fodral. Finns lite om man googlar men min tolkning är att det är billiga kinesiska kopior som inte kommer hålla. De har leveranstider på flera månader.
Please hjälp mig!
/Caouro

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2021-09-09 21:30
Ursprungligen av Caouro:

Tappade laddningsetuiet/-fodralet till mina Powerbeats Pro idag under en cykeltur. Cyklade tillbaka samma väg och letade men hittade inget. Känns så trist och Apple tar 1260 kr för ett nytt fodral.
Finns här någon som gjort det omvända, tappat bort lurarna och sitter på ett fodral?
I så fall köper jag det gärna av dig!
Håller tummarna att någon av er har ett fodral hemma. ?
Eller andra tips på var det går att hitta ett nytt fodral. Finns lite om man googlar men min tolkning är att det är billiga kinesiska kopior som inte kommer hålla. De har leveranstider på flera månader.
Please hjälp mig!
/Caouro

Kollat i Find My på iPhone?
https://support.apple.com/sv-se/HT209590

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-09-10 23:29
Ursprungligen av mattiL:

Kollat i Find My på iPhone?
https://support.apple.com/sv-se/HT209590

Jadå det har jag. Fodralet finns inte registrerat där, var nog aldrig lagt till det, visste inte om den funktionen. Men nu har jag faktiskt hittat ett begagnat par lurar med laddningsetui för 800 kr så jag får väl vara nöjd ändå. Nu har jag två uppsättningar lurar och ett etui.

1
Bevaka tråden