Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idag kan du beställa Apple Watch Series 7

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag 14:00 kommer vi kunna klicka hem Apple Watch Series 7 och du som är snabb kan få den redan den 15 oktober.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2021-10-08 14:22

Var på hugget klockan 14. Väljer och fyller i allt. Hämtas på Emporia på fredag 15/10. Ska ange betalningsuppgifter. Sajten strular. Försöker på nytt. Leverans om 4-5 veckor.

Ursprungligen av Ljung:

Var på hugget klockan 14. Väljer och fyller i allt. Hämtas på Emporia på fredag 15/10. Ska ange betalningsuppgifter. Sajten strular. Försöker på nytt. Leverans om 4-5 veckor.

Surt, själv gjorde jag min beställning närmare klockan 15, får min Apple Watch (PRODUCT)RED den 15/10, men laddaren 19/10 konstigt nog (trots att en annan kunde testa beställa och se den levereras direkt)

Vart är tangentbordet som skulle finnas då ? Hittar inte det någonstans på min Series 7 SS

  • Medlem
  • 2021-10-15 18:50
Ursprungligen av @ndreas:

Vart är tangentbordet som skulle finnas då ? Hittar inte det någonstans på min Series 7 SS

Jag väntar på min 7:a så jag vet inte säkert. Men i manualen står följande:

Använd QWERTY- och QuickPath-tangentbordet: (endast Apple Watch Series 7) Tryck på de tecken som du vill skriva eller använd QuickPath-tangentbordet till att dra fingret från en bokstav till nästa utan att lyfta fingret (inte tillgängligt för alla språk). Du avslutar ett ord genom att lyfta fingret.

Svep uppåt från nederkanten och tryck på knappen Tangentbord om tangentbordet inte visas.

Ursprungligen av Ljung:

Jag väntar på min 7:a så jag vet inte säkert. Men i manualen står följande:

Använd QWERTY- och QuickPath-tangentbordet: (endast Apple Watch Series 7) Tryck på de tecken som du vill skriva eller använd QuickPath-tangentbordet till att dra fingret från en bokstav till nästa utan att lyfta fingret (inte tillgängligt för alla språk). Du avslutar ett ord genom att lyfta fingret.

Svep uppåt från nederkanten och tryck på knappen Tangentbord om tangentbordet inte visas.

problemet är att det inte ens kommer upp något tangentbord

Fick nu svar och efter en del research! Funkar inte i Sverige inte heller på tyska och flera andra länder!
Trots de gör reklam för detta på hemsidan osv som var en stor grej med den nya skärmen!
Falsk marknadsföring ?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-10-16 18:07
Ursprungligen av @ndreas:

Fick nu svar och efter en del research! Funkar inte i Sverige inte heller på tyska och flera andra länder!
Trots de gör reklam för detta på hemsidan osv som var en stor grej med den nya skärmen!
Falsk marknadsföring ?

Fungerar inte i Sverige, eller inte på svenska?

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2021-11-16 12:43
Ursprungligen av MatsOlov:

Fungerar inte i Sverige, eller inte på svenska?

Vad blev det för konfiguration?

Är själv sugen på min första watch men vet inte vilken jag ska välja..

1
Bevaka tråden