Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mera godis till .Mac

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

.Mac medlemmar fick idag ytterligare gratis grejer. MASSOR med musik att använda i iMovie/iDVd finns nu i Software/Members Only på iDisken. Musiken är smart uppdelad i olika långa klipp och finns i 42 olika genres. Dessutom finns ljudeffekter också att tillgå.

Kul att de fortsätter underhålla tjänsten som i alla fall jag tycker är värt varenda öre.

Ciryon

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2003-11-22 08:44

Tack för tipset. Det låter bra, måste gå dit och kolla.

  • Oregistrerad
  • 2003-11-22 09:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av Ciryon
Kul att de fortsätter underhålla tjänsten som i alla fall jag tycker är värt varenda öre.

Ciryon

Ja visst är det roligt med allt smågodis som vi får. Den tjänsten har verkligen överträffat mina förväntningar, och är värd mer än de futtiga 99€ som det kostade. Minus alla rabbatcheckar etc.

Just den här musiken var väl ingen jättehöjdare, och freeplay-musiken har ju funnits på disken ett bra tag, men bra att även hitta alla .mac-downloads på idisken.

  • Oregistrerad
  • 2003-11-22 11:01

Jag tog ner 1GB med gratis "filmmusik" från iDisken när den tjänsten vad kostnadsfri!

Jag tycker också att tjänsten .Mac överträffar mina förväntningar

Särskilt gillar jag Backup programmet och funktionen backa upp "desktoppen" . Har jag suttit hemma och jobbat med en artikel eller liknande låter jag filen bara ligga på skrivbordet. Under natten backas den upp till .Mac och när jag sedan kommer till jobbet nästa dag är det bara att tanka ned den på jobbdatorn och fortsätta arbeta med den där. Tidigare fick jag antingen ha ett sånt där USB minne och flytta filerna med, eller så mailade jag dem till mig själv, men den här lösningen är mycket smidigare.

Än har jag dock inte fått den att göra likadana backuper åt andra hållet - dvs att jobbdatorns "desktop" också laddas upp för att vara tillgängligt hemifrån. När jag försökt, får jag bara svaret att jag redan använt funktionen - eller något liknande.

Allra bäst vore det förståss om det gick att få till en synkroniserad backup, så att båda datorerna hela tiden hade samma skrivbord. Är det någon som lyckats fixa det?

mvh Crister

1
Bevaka tråden