Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BeOS ikoner för OSX?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-11-23 19:20

Letar efter BeOS ikoner för OSX. Tyvärr har jag enbart lyckat hitta några enstaka. Är det någon som har en komplett uppsättning för ersättning av defualtikonerna i OSX? Eller åtminstånde fler än de 10 ikonerna jag har?

Här är 13 st. Men det kanske är de du redan hittat?

Ciryon

• Medlem
  • International user
  • 2003-11-23 20:37

Tack för de. Letar efter ett gäng till, på den här sidan finns massor av BeOS
ikoner:

http://www.studiotwentyeight.net/icons.htm

Tyvärr i Windows .ico format. Det ska finnas en OSX variant av dessa på denna adress, men de verkar inte tillgängliga nu. Nån borde ju ha hela paketet någonstans tycker man?

http://mc.clintock.com/image.php?where=/first_floor/study_1/desk/computer_projects/icons/screenshots&what=/first_floor/study_1/desk/computer_projects/icons/screenshots/sample_4.jpg&name=Sample+4&ultra=/var/www/html/first_floor/study_1/desk/computer_projects/icons/screenshots

det finns massor av Be ikoner på xicons om man orkar gräva lite... 7 sets eller nåt

• Medlem
  • International user
  • 2003-11-23 20:56

Ok, sitter o bläddrar på xicons nu. Otroligt seg sida bara. Har du några av seten offline?

Jag har alla samlingarna. Adda mig på AIM/iChat: andersson99mac

Eller varför inte ladda hem Be OS PPC? Döp om .gz till.zip om det strular.

*3000:e inlägget* yay!

• Medlem
  • International user
  • 2003-12-01 22:09

Dagens hjälte! Thanks! Du är addad förresten

Ser nu att de är bortplockade från Xicons av någon anledning. Gillar du Be OS ikoner kan jag även rekommendera Smooth Icons från www.iconfactory.com

:rolleyes: någon som har fått 100% och kan tänkas öppna en seed?

Nu har jag 100% :D!!! Tanka på gott folk.

1
Bevaka tråden