sjovall: Kräv en rejäl kompensation för ditt lidande och deras obefintliga respons. Jag vet att apple beklagade att vissa fick vänta en extra vecka för att få denna uppgraderings-cd kring 25:e oktober när panthern släpptes. Skall de ha kompensation skall du ha fetkompensation för din månadslånga väntetid. På dom bara!
En annan fråga är väl om de på Apple ens accepterat att du skall få uppgraderingen. Jag minns att folk hade problem med formuläret där man fyllde i sin dators SN# osv. De kanske sitter och svammlar som vanligt, medan du i själva verket inte blivit "godkänt av systemet" och därmed inte fått uppgraderingen skickad.
Det är ju i så fall inte första gången sådana saker sker. Någon tjej nämnde ju tidigare här på forumet att hon beställt en iBook genom AppleStore's avbetalning. Köpet gick igenom på hemsidan och allt såg ut att vara frid och fröjd. Efter ett antal veckor (4?) när den fortfarande inte kommit, ringde hon AppleStore och hörde vad som var fatt. Då berättade killen i luren att de inte alls hade något avbetalningssystem längre. Härligt AppleStore! Fint att informera om det på hemsidan när man beställer prylar.
Själv fick jag min pantheruppgradering efter ca. 1.5 vecka i ett brev på posten. Detta var veckan efter pantern släpptes.