Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visa vad du kan här!

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-07 02:20

Även jag har uppdaterat min sajt för inte så längesen med nytt utseende och lite nya musiksnuttar. Inte heller nåt med garageband iofs, men musik är alltid musik

www.lonnroth.tk

EDIT: .tk-domänen verkar strula lite, använd denna länk sålänge: http://xervana.init5.net/olof

PF: Schysst sajt! Musiken e det inget fel på heller. Sleepless gillar jag skarpt! Även Midnight In Chicago är skön. Blir till att beställa 99musik-cdn!

Senast redigerat 2004-10-07 02:33
  • Oregistrerad
  • 2004-10-07 02:23

Löjligt bra, Xevve! Du måste komma till 99musik. Och det är en order.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-07 02:34
Ursprungligen av PF:

Löjligt bra, Xevve! Du måste komma till 99musik. Och det är en order.

Tackar! Kommenterade din musik i en edit i mitt förra inlägg, du e inte helt fel du heller faktum är att jag alldeles nyss reggade mig på 99musik, så jag e där nu

EDIT: fast av nån skum anledning kan jag inte logga in på 99musik helt plötsligt...säger fel lösenord eller användarnamn...och ja, jag har aktiverat mitt konto...hmmm....

• Oregistrerad
  • 2004-10-07 02:44

Välkommen å tackar, ska läsa alldeles strax! Det går inte? Sucks man! Berätta vad som händer, det måste vi ju ordna.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-07 02:51

Jag skriver in användarnamn och lösenord precis som man ska, men den säger bara fel användarnamn eller lösenord. Försökte återställa lösenordet, gick fint, fick ett nytt mailat till mig, men även med det krånglar det. fråga mig inte varför. nu måste jag vänta en kvart för jag försökte för många gånger

• Oregistrerad
  • 2004-10-07 02:56

Zabla zkit. Jag är inte admin längre så jag kan inte hjälpa dig, men annars får du skicka ett message till Björnström eller Martin "Fleno" Pettersson, bägge 99musik-admins tillika... särskilt en av dem... 99mac-hjältar...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-07 02:58

Heh får väl göra detta. Ska försöka igen strax, så får vi se hur det går. Annars blir det till att springa till björnström och klaga.

• Oregistrerad
  • 2004-10-09 18:58
Bevaka tråden