Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags att söka Student scholarships för WWDC

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lycka till med er ansökning.
Någon som vill dela hotell rum på WWDC?
http://developer.apple.com/wwdc/

Jag vann ett förra året. La ner 20 minuter på ansökan. Väldigt roligt.

Kul, då ökar chansen för mig i år.

Hur då?

Du lär inte få det i år igen.
Mitt förra inlägg var ett skämt, men det förstod du säkert. Skulle ha lagt dit en smile. Sorry.

Har du några tips på hur man får det?

Väldigt många av studenterna var där för andra, tredje och fjärde gången. Det verkar inte finnas något som säger att en chans minskar för att man redan har varit där.

Tips?
Anknyt dina intressen till de olika ämnesområdena man kan följa. Förra året fanns det system admin linje, som jag hänvisade till flitigt. Jag hade också en kommersiell vinkling... typ: I see a business opportunity at many small to medium sized organizations in Sweden where Mac OS X Server can replace expensive Windows server installations...

Snyggt jobbat. Ska försöka jobba ihop något fint under veckan, och sen bara hålla tummarna.

• Oregistrerad
  • 2004-06-03 16:03

Hur gick det? Fick du når scholarship? Har du bokat hotel?

..och är det nån som har tips på hur man kan vara med på konferensen/jippot utan att betala hutlöst med pengar för det?

Jag kommer att vara i stan under veckan på jobb/semester så det vore nice att ta en öl nån kväll!!

//jensa

1
Bevaka tråden